Gözünüz Aydın benimde aynı sizin gibi 36+4 te suyum geldi 5 gün önce doğum yaptım size bi kac tavsiye vermek isterim. Küçük doğdukları için sarılığa çok yatkın oluyorlar sakın 2 saate koymadan 1 saatte emzir. Birde kesinlikle ama kesinlikle bir göğsünü bitirmeden diğerine geçme bebeğe kilo aldıran süt göğüsün en sona kalan sütlüymüş öndeki süt kilo aldırmıyor. Bende o yanılgıya düştüm ve biri bitmeden diğerine geçtim.emmesi çok güzelken sarılık oldu bebeğim bu ikisine dikkat et derim