Oglununannesi YasinMerveYaln yaa gerçektenmi bana daha çıkmaz dediler zaten doğum yolunu kapamıyor benimki ama yine de sezeryan ilkinden ötürü
YasinMerveYaln Oglununannesi evet canım 34 üncü hafta da çıktı yukarıya Benin ki de tam kapatmıyordu ama doktor normal yapacağım dersen çok kanaman olur bebeği de kendini de riske atarsın böyle giderse sezaryen demişti çok şükür öyle gitmedi 😊
YasinMerveYaln Emirrr girer korkma cNım ben çok dikkat edemedim kalabalık bi evde yaşıyorum diğer çocuğum iki buçuk yaşında ona rağmen çıkmış yukarıya evet normal Doğum olsa aşagıdayken kanaman çok olur ama zaten her türlü sezaryen değil misin
Oglununannesi YasinMerveYaln anladım canım ben de 34 deyim ama hala aynı yerde çıkasıca😂çok büyük bir sorun yapmaz dediler Hakkımızda hayırlısı olsun inşaallah sezeryaana alınıcam 37+3-6 arası
YasinMerveYaln Emirrr bende Progestan fitil kullandım ama onu da çok düzenli kullanamadım rabbim bişeyi nasip edecekse öyle böyle ediyor kafana sıkıntı takıntı yapma üzülme 🤗
Emirrr YasinMerveYaln doğru haklısınız İnan’ın hepiniz bana moral oldunuz destek oldunuz çok teşekkür ediyorum. Hiç umudum yok gibiydi sizlerin yorumunu okuyunca içim biraz rahatladı☺️
YasinMerveYaln Oglununannesi rabbim hakkınızda hayırlısını versin olsun sezaryen veya normal ikisinde de rabbim emanetini sağ Salim alanlardan etsin onlar emanetimiz 😊 diğeri kaç yaşında sizin
YasinMerveYaln Emirrr yok yok umudunuzu kaybetmeyin bende ilk kanamam da çok korkmuş panik olmuştum çok şükür bugünleri gördüm acBa görürmüyüm diyordum ☺️
YasinMerveYaln Oglununannesi ay yazık vardır inşallah bunda da bi hayır ben Doğumum yaklaştıkça çok korkuyorum bunalımlara giriyorum diğeri 2.5 yaşında ve aynı evde yaşıyoruz kayın validem kayın babam iki kaynımla beraber Of of 😑
Oglununannesi YasinMerveYaln bi yandan kötü ama bi yandan eğer yardımcı olurlarsa iyi olur canım ama olmazlarsa daha fena Allah yardımcın olsun😐
YasinMerveYaln Oglununannesi amin canım sağol yardımcı da oluyor kayın validem ama küçük kaynım artık canımdan bezdirdi evim bi bitseydi de gitseydim 😣
Oglununannesi YasinMerveYaln inşaallah biter canım kısa sürede doğrudur inan ev ev üstüne olmuyor zor Allah yardım etsn bi an önce çıkın eviniz bitsinde
YasinMerveYaln Oglununannesi evet çok zor rabbim herkese kolaylık versin çok sağol canım allah razı olsun
gzemtum Emirrr benim de öyleydi doktor ilişkiyi yasakladı şimdi 35 haftalık yukarı çıkmış zamanla çıkıyor
Emirrr gzemtum ayyy hadi insaallah yaa bize de yasakladı doktor dua ediyorum hergün inşaallah yukarı çıkar da rahat nefes alırım diye
gzemtum Emirrr çıkmazsa da sıkıntı yapma bence sonuçta sezeryan oluyorsun sadece ve iki şekilde de Doğum Doğumdur yani
Emirrr gzemtum evet mutlaka haklısınız ama işte biraz sanırım doktor korkuttu sıkıntılı kanamalı Doğum olacak diye bide internetten araştırınca da bazı kötü yorumlara denk geldim ondan korktum yani açıkcası
Ezgistn Ben 11 haftalik hamileyim 7. Haftadan beri şiddetli kanama ile sürekli hastanede yatıp çıkıyorum plesanta aşağıda olduğu için yukarı cikabiliyormusta cikmayabiliyormusta. Sürekli yatıyorum ve günde üç kere progestan fitil bir kere progestan iğne oluyorum haftada iki kerede proluton iğne oluyorum. Sabah akşamda kasilmalar için magnezyum içiyorum. Allah yardımcımız olsun inşallah bebeklerimiz yukarı çıkar.
Emirrr Ezgistn Ayy rabbim yardımcınız olsun sizin işiniz daha zormuş rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip eylesin bu kadar emek veriliyor