DILOS06 Benim de mide yanmam çok oluyor. 35+0 günlüğüm. 28-29. Haftalarda soğuk süt çok işe yarardı hatta doktorum kesmezse ilaç yazayım demişti. Sonra 32lerde felan süt bile kesmemeye başladı ama ben yine ilaç kullanmadım. Salça baharat ve kızartmaya sadece iki gün ara verdim inanın bi 10 gündür mide yanmam yok. Beslenmeye çok dikkat edin