Melos17 Kansızlık bebekte sorun olur mu kızlar, kansızlık sorunu olup hamile olan bayanlar ne yaptınız yazabilir misiniz acaba???
Deniz2961 Melos17 kan için daha doğrusu demir için 12 haftada ilaç başlıyor çok ilerliyor ilaç ise yaramiyorsa serum takılıyor
ayse12211 Melos17 bende kansızım kendimi bildim bileli kan ilacı kullanırım. Ama hamile kalınca çok iyi beslendim hiçbir sorun olmadı.
Shnern Melos17 benim vardı 32 haftada en sonund akan serumu yapıldı iki doz şimdi sanırım iyi 7 olmuştu kan seviyem
Guler93 Benim hamileliğin başında iyidi. Ama yine de 4. aydan sonra demir hapı kullanmaya başladım. İki ay kullandım. İki hafta önce demirim düşük çıkmış. Ondan sonra hapları sabah akşam yutmaya başladım.