Kusciviltisi Kasım ayında doğalgaz açınca bu havadan ne kadar sıcak olur sizce, Kasım başında bebeğim doğacak ve aldığım kıyafetler ince gibime geliyor ev şuanki gibi olursa cocuk donar
Dilekcnkn Kusciviltisi Valla canım ben şimdi bile açmayı düşünüyorum ev soğuk dışarı sıcak resmen bende normal kıyafet aldım extra kalın almadım zaten battaniye,kundak falan derken sıcak oluyor onlar ee birde doğalgaz açıcaz ama ben mecburen fazla açıcam evde 3 tane çocuk olcak hastalanma riskini göze alamam bu kadar çok hastalık varken
Merve-2323 Kusciviltisi ince değil aslında üstüne yelek ceket giydirin zaten iki kat patikli alt giydiriyoruz çorap var çok kalın şeyler terleyip hasta olmasına sebep olur
kadifemsii Kusciviltisi açtığınız dereceye bağlı. Mesela geçen kış evde kısa kolla geziyorduk kızım hasta olmasın diye yüklendikte yüklendik. Ama özgü yelekler patikler falan derken üşümez canım zaten yenidoğan olduğu için hareketsiz yatacak iyice örtersin bebeyi inşallah hasta falan da olmaz
Ekimmeselesi Kusciviltisi ısı ölçer al. Bizim Dr. Ortalama 23-24 derece ideal demişti tabi buşunduğumuz ay Eylüldü Kasım gibi 26-27 olur herhalde
Kusciviltisi Dilekcnkn ben kendim o kadar çok üşüyorum ki benden bir tık kalın giyinecekse bu cocuk 3 kat felan giyinmesi lazım aldığım şeylerde kalın değil baya bi tedirgin oldum sizde de 3 cocuk varmış Allah yardım etsin bunca salgının arasında
Kusciviltisi Merve-2323 üstüne aldığım zıbınlar çok ince gibime geldi kalın mı almalıydım acaba ama gerci ilk 3 ay hep battaniye ile durur dimi
Merve-2323 Kusciviltisi durur durur merak etme erkek çocuğuysa hele sıcağı sevmez kız çocuğu üşür çorap patik bebek için olan elyaf yorgan al ince olanlardan nevresim geçir bütün kışı geçirirsin
Kusciviltisi kadifemsii ay valla inşallah ya hic kadife yada böyle peluş şeyler almadım yeni doğdu rahatsız olmasın diye şimdi de pişman oldum sanki ısınmayacak gibi diye
NaimeYilmaz Kusciviltisi İnce değildir rahat olun, soğuk dahi olsa hava 22-24 derece arası evin içinin sıcaklığını ayarlayabilirseniz ince giydirerek konforunu sağlamış olursunuz. 🙏
NaimeYilmaz Kusciviltisi Tulum alırsınız bir tane, sıcaklığını düşük hissettiğinizde onu giydirirsiniz. Böyle de olabilir. 🙏
kadifemsii Kusciviltisi yok canım gerekte yok zaten . Dediğim gibi zaten hareketsiz yatacak . Yattığı yeren kalın bir battaniye ser uzun kol zıbın pijama takımı üzerinede yelek patik oh mis için rahat etmezse üzerine bi battaniye örtersin . Yeni Doğanlar pek sıcak sevmez
Kumru_ Kusciviltisi Benim evim giriş kat çok ısınmıyor kışın. Ben zıbın +bir takım ince alt üst içlik + pijama takımı+yelek giydiriyordum oğlumu. Yine öyle yapicam.