senaycaablog Merhaba anneler ve anne adaylarım 💓 👶 bebeğinizin kalp atışını hangi haftada duydunuz 6. Haftamdı ama duyamadık sadece kese gördük 9. Haftama randevu oluşturduk 14 ekimi bekliyorum 🙉
kadifemsii senaycaablog kızımda 6+2 de bu sefer 6+3 te duyduk. Ama kalp atımı duyana kadar haftalık çağırıyorlar yani muhtemelen birkaç gün sonra duyarsınız
uzaldlal Benimde 5. Haftamda kese görünmüştü sadece bugün kontrole gittik 7+3 bugün duyduk kalp sesini 😊 Kesin duyarsın yani 9 haftada
senaycaablog uzaldlal çok teşekkür ederim ☺️ erkene almak istemedim yine duymazsam tereddütü etmedim değil doktorumda 2.5 hafta sonra gel dedi ☺️ Çok merak ediyorum 💭
senaycaablog Mugomugo bendim tam 6 idi belkide ondan duymadım 🤷♀️ Arkadaşımla aynı gebeliğimiz oda 6. Haftasında duymuş değişiyor gebelikten gebeliğe sanırım
Edoliii senaycaablog aaa bnde 6.haftada gittim kese wardi bebis goremedik 14 ekimde bnde gitcem hayirlisyla goruruz insalah bebisleri
Eda0007 senaycaablog bugün duydum çok şükür 6+2 de 1 saatte bile değişiyormuş canım. Allah’ıma bin şükür bugüne kadar hamilemiyim anlamamıştım bugün o minicik kalbini duydum benim kalbim yerinden söküldü resmen aramda bir bağ oluştu. Rabbim seninde içini ferahlatsın inşAllah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Eda0007 senaycaablog bugün yarın git canım duyarsın ben geç duyulur sandım mükemmel bir duygu hamile olduğumu şimdi anladım haber bekliyorum 🥰🥰