DILOS06 hangi değerim kaçtı onu hatırlamıyorum ben şu an ama doktoruna göster o açıklar zaten, ben sağlık ocağında verdim idrar sonuçlarım çıkınca yüksek çıkmış değerlerin bi kadın doğumcuya git dediler bende kendi doktoruma attım sonuçları gel dedi hemen gittim aynı gün orda tekrar test yaptılar daha detaylı sonra ilaç verdi