Melekd Merhaba kızlar🌸 doğumum 18 kasımı gösteriyor hayırlısıyla. Benim içimden geçen bi iki hafta erken gelceği. Cinsiyetimiz kız. Kız bebekler daha mı erken geliyor sanki öyle rastgeldim bi kaç kişiye. Sizler ne durumdasınız tarihiniz nedir
BurcuArslan Melekd hayirli olsun canım bizde 18 ekime tarih aldik valla 1. Oglum 41 haftalik doğmadı sezeryana alındım 2. Oglum 35. Haftada geldi şimdi 36+4 oglumu bekliyorum
Denizkiziii Melekd hayır bebekler kız/oğlan diye ayrılmıyor tıbben. Ergenlikte değişiklik gösteriyoruz sadece yoksa tüm çocukların fiziksel ve fizyolojik yapısı aynı.
Melekd BurcuArslan ooo maşallah 3 tane erkek evlat. Allah bağışlasın. İnşallah sağlıkla kucağınada alırsın ♥️🤲
Esrakara26 18 kasım dogum tarihimiz ama 10 gun oncede olabilir dedi doktorum 10 gun sonrada nasip bakalm oğlan bu arada