SeherS Şuan 38+2 deyim son 3 aydır aşırı mide yanması ekşimesi var , gaviskon kullanıyorum, fakat şu son günler aşırı aşırı yanıyor hatta kusturdu bile , benim gibi olan varmı??
Nghn_ SeherS bende 38+ 1 oldum bu haftaya kadsr mide yabmasi nedir hic yasamamistim . Ama dunden beri uyurlen bile kaldiriyor beni cok fena biseymis ya 😔 Yastigimu yüksek yapip yatiyorum. Gun icinde soguk sut iciyorum yada rennie tablet cigniyorum biraz rahatlatiyor
SeherS Nghn_ ben 3 aydır çekiyorum ama şu 3 gündür dehset bir yanma acı hissediyorum umarım geçer🤦♀️Bu süreçtede aşırı gaviskon şurup içtm bir kaç saatlik o rahatlatıyor ama çok acı verici🤦♀️
Nghn_ SeherS tahmin edebiliyorum hayt kalitemizi düşürüyor malesef 🤦🏼♀️ Gecmis olsun umarim saglikla atlatiriz bu süreçleri