esilannesiyim kızlar 11 haftaligım ultrasonda 3 gün geriden geliyor.. yasayan varmı? sonucu sıkıntılı olmaz değil mi?
humaninannesi61 Benmki de 10 gün geriden geliyor canım sıkma canını. 1 kaç hafta sonra kendini toplar. Eğer toplamazsada sıkıntı yok çünkü geç döllenmiş olabilir. Benmki öyle şahsen. Doğumum gelişimine göre ayarlandı👍🏻♥