elaweannesi Slm anneler hastane çıkışı ws neler aldınız hadi paylaşalım fikir olsun birbirimize nerden ne kadara yorumlaşalım 😇 ben bunları aldım minik kızıma bide isimli kanatlı 10 lu hastane çıkışı yaptıracağım yeter diye düşünüyorum ilk 3 aylık dönem için sizce yeterli mi?🥰
2erkekannesiii elaweannesi yaa çok güzeller içinde olduğu günleri de görün inş bence yeterli cnm çabuk büyüyorlar
elaweannesi @2erkekannesiii dimi sankide yeterde bide işte isimli melek kanadı olan 10 Li hastane çıkışında yaptıracağım yeter bence ama bilemedim yine o yüzden sormak istedim bide paylaşmak istedim hewes heyecan we fikir için😇
2erkekannesiii elaweannesi iyi yapmışsın bence yeterli bu kadar bile almamıştım ben 2 tane 5 er parça hastane çıkışı 3 tulum 3 ayaklı pijama 2 penye yelek bide 5 li zıbın takımı
elaweannesi @2erkekannesiii bide belki anane babane alır getirir gelirken yanıma yeter heralde Walla acemiyim ilk anneliğim olacak nasipse bide gurbette bi başımızayız anca bunları bildim 🙈