Iyi akşamlar anneler 1 gün önce birden karnımın sağ tarafima agri girdi bi kac saat bekledim daha da şiddetlendi acile gittik hic birseyimin olmadigini bebeginde benimde iyi olduğumu agrinin neden olduğunu bilemediler sonra bütün gün gecede agri cektim sonra dün agrim geçmişti yoktu bugünde öğleden sonra tekrar başladı karnim ağrımaya asla gecmiyor yatamiyorum kalkamıyorum sadece parol verdiler neden olabilir böyle durum yaşayan oldu mu acaba yarin kontrolüm var dr söylicem ama şuan yine çok agrim var