kirpapatyasii1 20+3 günlük hamileyim dün köye ailemi görmeye geldim gelir gelmez boğazım yanmaya başladı akşam olmadan burnum akmaya başladı şuan gözümden yaş geliyor sürekli …napmam lazım gerçkten böyle yaşanmıyor
Bebito-ve-annesi kirpapatyasii1 ben korona olduğumda bunları yasamıstım inşallh öyle bir sey değildir doktora gidip danısmalısın diyorum
asliiyorgunn kirpapatyasii1 bende aynı durumdayım. Ama güvenmedim akşam covid testi verdim sonucu bekliyorum inşallah griptir 🙄
ebozbey kirpapatyasii1 ben 6 gün önce koronam bitti grip belirtisiyle başladı bu şekilde inşallah değildir. Simdj yine grip oldum bende umarım tekrar korona değilimdir
kirpapatyasii1 asliiyorgunn geçmiş olsun bir an önce atlatırız inşallah yarın ben de gidip test yapsam iyi olur
ebozbey kirpapatyasii1 evett alev topu gibi olup ağrı yapıyordu ama şuan gribim yine aynı şeyler var yani ayırt edemiyorsun gripten😥
asliiyorgunn kirpapatyasii1 Bi de ben 2 doz biontek oldum. Geçen senede covid geçirmiştim çok ağır geçirmiştim. Şu anki durumum o kadar kötü değil tabi ama yine de ayırt edemiyorum aşı oldum sonuçta belki belirtiler aza indirgenmiştir emin olamıyorum
kirpapatyasii1 asliiyorgunn iyi şükür ya adınıza çok sevindim walla bir an önce atlatırsnz inşallah 🙏🌸