seymaaaaanur Ben 2 kere kıl dönmesi ameliyatı oldum en sonuncu ameliyatı olalı 3 sene falan oldu şimdide 12+6 haftalık hamileyim bi kaç gündür acayip ağrım var aranızda böyle bir durum yaşayan varmı sizce kuyruk sokumu ağrısı ameliyattan dolayımıdır yoksa bebekten dolayı mi yoksa daha kuyruk sokumu ağrısı yaşamam için çok mu erken şimdiden teşekkür ederiiim ♥️♥️
Leylosacl seymaaaaanur ilk gebrligimde o haftalarda başladı ağrılarım ayağımın üzerine basamaz hale gelmiştim tek iyi gelen şey magnezyum doktoruna danış istersen çok geçmiş olsun
Kbra41 seymaaaaanur benimde o haftalarda hafif ağyıyla başladı ama son zamanlarda ağrı fazlalaşınca doktoruma söyledim 16.haftamda magnezyum başladı. Şuan 17 yim iyi geldi açıkçası hafifledi ağrım. Sizde bir doktorunuza danışın 😇🤗
Biryolcu Üstte kalsın, genelde bu haftalara kadar hızlı ve çok kilo alımı olmaz dolayısıyla belinize yük binmeye başlamamıştır ama tabi hepimizin vücudu farklı olabiliyor inşallah ağrılarınız kısa sürer, kolay ve rahat bir gebelik süreciniz olur 🌸
seymaaaaanur Biryolcu Amin inşallah hepimize Allah kolaylık versin bebeklerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bu ağrılar boş onlar iyi olsun yeter ki ♥️
seymaaaaanur Leylosacl Yalniz olmadığıma çok sevindim böyle duyunca korkum bi nebze azalıyor çok teşekkür ederiiim 🌼🌼