Glsmm2534 İyi akşamlar güzel anneler bebeğin de karın çevresi geriliği olup normal doğum yapanlar var mı acaba gerilik varken normal doğum mümkün mü
Byzm53 Glsmm2534 benim bebeğimin Glsmm2534 karın çevresi 2 hafta geriden geliyordu 38. Hafta sabahında suyum geldi hasteneye gittik normal doğum yapabilirsin dediler ama tansiyonum 200 100 olunca sezaryene alındım
Byzm53 Glsmm2534 hiçbir sorun yok 2.670 gram doğdu şükürler olsun ertesi gün taburcu olup hastaneden çıktık