Gta-35 Bağlı olduğum sağlık ocağı başka bir ılçede kaydımı aldırmıyorum çünkü oradakiler çok ilgililer. Surekli oraya gidemiyorum cunku serklajliyim. Bulunduğum ilçedeki herhangi bir sağlık ocağına gitsem iğne yaparlar mi acaba ?
esrabalkau Gta-35 sağlık ocağı yapmıyor genelde proluton depot veya progestanı haatane aciline yaptırabilirainiz
esra572 Gta-35 acilde yavaş yavas enjekte ettiriyorum. Recetemi doktor yazdığı için ücret ödemiyorum. Bir gün hemsir çok hızlı vurdu ve yağlı olduğu için birden dondu ben bir hafta yuruyemedim sağlıkçı sonuçta diyorsun ama süreklilik hatirlarltn hızlı vurmak islerine geliyor
amazonkizi Gta-35 ilaclarla bırlıkte hic kağıt vermediler mi sana rapor gibi bisey. Bakmadan yapmıyor bazı hemşireler
esrabalkau Gta-35 doktorun yazdığı iğneyi eczaneden alınca eczaneden kağıt iste reçeteyi yani reçete ile vururlar ama sağlık ocakları vurmuyo diye biliyorum ben ebeyim de şuan çalışmıyorum
esra572 esrabalkau evet birde yağlı bir iğne işini gerçekten iyi bilen hemsireler çok hafif vuruyor sagolsunlar
Bebegim4 Gta-35 hemşire komşumuz var Allah razı olsun o vuruyo gelemediği zamanlarda reçetemle gidip misafir olduğumu söylüyorum annem bakıyo onların sağlık ocağına orda vuruluyorum bu Arada bende serkajlıyım