Kızlar 40+3 olduk. Sabah pembe leke geldi öğlene kadar. Hafif bel ağrıları oldu. Sonra akşam tekrar başladı ağrılar. Şuan duş falan aldım ama geçmiyor bel ağrısı. Sanki büyük abdest varmış gibi bi his var ama hiçbir şey yok. Karnım sertleşiyor, arada bi vajina bölgesine aşağıdan sanki baskı oluyor iğne batar gibi. Doktorum bebek hareketleri iyiyse korkma sancıların artarsa gel dedi.