Uyumsuzzz Geceleri yatarken kitleniyorum bildiğiniz. Sağa sola dönerken kaskatı kesiliyorum ıkı bacak arası facia bi şekilde ağrıyo. Dönmezsem sıkıntı yok ama bi hareket ederim ızdırap oluyo 😞😞 39+0 haftalığım
Elfcm Uyumsuzzz bende kasik kramplari yaşıyorum aynı şekilde dönerken birde çatı ağrısı geçen yatağa çıkamadım eşim yardim etti. 5 dk ayni yerde sabit yatamıyorum ki uyuyana kadar eziyet oldum adama 🤦🏼♀️33+6 oldum bende çoğul gebelik.
Tgbkrm-21 Uyumsuzzz bi an ben mi yazdım dedim 37 hf gebeyim olduğum yerde dönmezsem kalçam ağrıyor donmeye çalışırsam dönemiyorum dönsemde o iki bacak arasi Allahim fena bi agri ayağa kalksam kalkamıyorum olduğum yerde kitlenip kalıyorum 😒🤦♀️
Asli0611 Uyumsuzzz ben 8. Aydan sonra kemiklerimin sesini duyuyordum😅😅 yani kemik demiyeyim de otururken kalkarken yatakta dönerken çatı kemiklerim sanki oarmak kıtlatır gibi sesler çıkıyordu
Uyumsuzzz Asli0611 siz dogurdunuz sanırım çok zor inanın zaten gün zor geçiyor gece dinleneyim diyorsunuz ama malesef olmuyo
Szeys Uyumsuzzz Ben de 37+0ım ve al benden de o kadar. Korkunç ağrılar var. Dönsen dert dönmesen dert. Sabahları dayak yemiş gibi kalkıyorum🤦🏻♀️
Belizz Merhaba bende bikaç hafta öncesine kadar sağa sola hafif dönebiliyordum, ama artık kitleniyorum böyle kasılıyo karnım gibi ,bebekleri kıpırdatmak canımı yakıyor🥺.. ikiz gebelik
Asli0611 Uyumsuzzz çok şükür doğurdum akıllanmadım ikinciyi istiyoruz😅 oğlum 23 aylık suan bir kardeş hakkıdır. İnanın geçiyor evet zor geçecek yalan yok ama bir anda olcak herşey doğuracaksınız ve kollarınıza verecekler sonra max 1 hafta daha çekeceksiniz dikiş ağrılarını o kokusu yokmu herşeyi unutturuyor merak etmeyin hayırlısıyla doğurmak için dua edin sadece ❤️
Uyumsuzzz Asli0611 bu mesajınız çok rahatlattı beni özellikle bu dönemde desteğe en çok ihtiyacım olduğu dönemde çok sağolun. İnşallah temennim o yönde 😌