svserzrm Vera18 ben de Van merkezdeyim ama ben de eşini Van’a getirenlerdenim ama burada çoğunluk emniyet mensubu sanırım ben yargı camiasindanim
svserzrm Mbayril Ben de sizin gibiyim eşim benim yüzümden Van’a geldi ama bizim son 9 ay görünüyor gerçi emniyet personeli gibi uzun olmuyor bizim görev süremiz . Hangi doktora gidiyorusnuz acaba
elifsutaha35 Klkseda Hakkarinin neresindesiniz acaba bizde hakkari yuksekova da görev yapıyoruz bende şu an memleketteyim hastane sıkıntısı olduğu için
Klkseda @elifsutaha35 biz Hakkari merkezdeyiz eşim Yüksekova’ya ilçe görevine gidiyor şuandada Yüksekova’da kursta bende hastane sıkıntısından ve bazı sebeplerden dolayı doğumuma kadar kendi memleketimdeyim