deutschetraum Sevdemm0789 inşallah yerimiz rahat kücük bir ilçedeyix terör yok tertemiz insanları ama batıyı cok özledik
Aslibh Fadmet eski mardine cok gittim seyri merdin var orda bir meri kahvesi var aman tanrim bayiliyorum mardin basli basina harika
Aslibh hndnnn ilk hamilelegimde baska doktora gittim en son emire hanima gittim .suandada ona gidecegim
Mbayril Aslibh Vandayım ama eş durumundan değil ben atandım eşimi getirdim buraya daha yaklaşık 3 yılımız var😊 37. Haftadayım 🎈
svserzrm Mbayril Ben de sizin gibiyim eşim benim yüzümden Van’a geldi ama bizim son 9 ay görünüyor gerçi emniyet personeli gibi uzun olmuyor bizim görev süremiz . Hangi doktora gidiyorusnuz acaba
Vera18 Aslibh biz Vandayız 2 yılımız kaldı 😊 1 kızçem burda dünyaya geldi diğeri de 12 gün içinde doğacak nasipse vanlı oldu çıktı bizim kızlar 😃
svserzrm Vera18 ben de Van merkezdeyim ama ben de eşini Van’a getirenlerdenim ama burada çoğunluk emniyet mensubu sanırım ben yargı camiasindanim