zeeynepp19 20+2 yim 25 haftada şeker testi ve kontrol için gidicem ne diye randevu almam gerekiyor? Gebe pol olarak mı
Nzr06 zeeynepp19 gebe polikinliği yönlendirio diye biliyorum bende o hastanedrymde daha yapmadm şeker yüklenmesini
Nzr06 zeeynepp19 aynen muaneden sonra şeker yüklemesi istiyorlar direk benimle içeri giren gebelerden öyle istemişlerdi çünkü