İyi akşamlar kızlar ben 24.Haftada idari izne çıktım 32. Haftaya kadar fakat yeni bir kanun çıkmış doktor çalışabilir dese bile kurum doktoru izin vermiyor onların da onayı gerekliymis doktorum da özel muane açtı rapor veremiyor yani benden çalıştığım kurum calisamaz raporu istiyor kesinlikle benim doktorum da onlar karışamaz ben sana bir istek formu düzenler anlaştığım hastaneden gider çalışabilir raporu alacaksın diyor.Kurum izin vermiyor ama arada kaldım siz böyle bir şey duydunuz mu? Sizce napabilirim