tugbaa_g Cuma gününe bionteck aşı randevumu aldım kızlar hala korkuyorum ama eşimin ısrar etmesiyle olucam… aranızda aşı olan var Mı???
Karadenizli_ tugbaa_g bende 22 haftalık hamileyim. 5 gün önce ilk dozu vuruldum. bugün kontrolede gittim çok şükür herşey yolunda.
2inciannelik tugbaa_g ilk dozu 18 de ikinciyi 26 haftamda vuruldum . Şimdi 34 haftalık olduk kesinlikle aşı olmalıyız kendimizi varyantın ağır etkilerinden korumalıyız hamileler çok zor atlatıyor
Nurcnnnnbb Ben 2. Doz aşımı iki gün önce vuruldum 19 haftalık iken aşım tamamlandı doktorum 14. Haftadan sonra yapabilirsin demişti
Bktece tugbaa_g doktorumun tavsiyesiyle oldum birinci dozumu 15. Haftada ikinci dozumu da 19. Haftada oldum kol ağrısı dışında da çok şükür hiç bir şikayetim olmadi. Ama suan hastanede yatan hastalarin çoğu hamile ve asi olmayanlarmis ihmal etme yani canim