EbrarLinaBebek Sametnida bende 99 günn kaldı yazarmıyımacaba diye diye beklerken şimdi 69 kaldı geri dönüp bakınca ne çabuk düştü dün gibi daha 99 u bekliyordum diyorum
Sametnida EbrarLinaBebek allahim bana ve tum bekleyenlere nasip etsin saglikla kavuşalım yavrularimiza insaAllah 🥰