Burcusahinnn merhaba, malesef ben bugün bebeğimin kalbinin atmadığını öğrendim. Biraz kahverengi akıntım geldi ilk defa normalde 8+4 haftalıktık bugün. Hastaneye gittim hemen 3-4 tane hepsinde kalp atışı duyamadıklarını söylediler hatta ilk gittiğim hastanede direk kürtaj dediler istemiyorum dedim emin olmak istedim çünkü ve yaşadığım şehirde değilim. Daha sonra ki gittiğim hastanede de duyamadılar kalp atışını ve kesenin bozulmaya başladığını ve 6 haftalık göründüğünü ama 1-2 hafta takipte kalmamı hemen bi işlem yaptırmamamı belki tekrar duyabileceğimi söyledi doktor. Haftaya kendi doktoruma gidene kadar beklicem. Umarım bebeğim iyidir çünkü atlatabilecek durumda değilim 1 kaybı daha