Elifuz Bu sezeryanda belden uyuşmayı kim iyi dedi bi ölmedim pazar günü sezerywna girdim hala ceset gibiyim en iyisi sezerywnda tam bayma
umyahsen Elifuz öncelikle hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütün inşaAllah 😇 bende belden oldum ve çok çok memnun kaldım hiç bi problemim sorunun olmadı çok rahattı.
Cicibebe1 Elifuz Böyle diyerek insanları yalnış yöneltmeyin lütfen her insan farklıdır siz sıkıntı yaşarsınız ama başka biri sıkıntısız atlatır genel konuşmayın bende belden uyuşmalı oldum gayet güzel geçti