Herkese merhaba gün buraya doğum hikayemi yazmak için sabırsızlanırken. Şuan sadece sizlerden dua istiyorum tüp bebek tedavisiyle ikizlere gebe kalmıştım. 20+2 günlükler. Bugün akşam saatlerinde uzanıyordum bianda bi karnımda baskı oluştu ayağa kalktığım gibi bacaklarımdan aşağıya sanki 5 litrelik su bidonu boşalmış gibi su fışkırdı. doktorumu aradım suyumun geldiğini hastanenin yetersiz olduğunu direk ünv hastanesine gitmem gerektiğini söyledi. Acile geldim ve şuan yatışım yapıldı. Yaşam sınırının çokaltında olduğu için kalpleri durmadan müdahale edemiyorlar. Bi yandanda kalpleri durmasın diye uğraşıyorlar. Okadar zor bir durummuş ki size anlatamam birininsuyu tamamen bitmiş ama hala kalbi atmaya devam ediyor. Diğeri herşeyden habersiz gareket edip oynuyor. Suyu bitenin kalbi durursa diğer bebeğime de müdahale etmek zorunda kalıcaklar.. ağlamaktan içim çıktı artık ne olur dua edin bana rabbim sağ salim dünyaya getirmeyi nasip etsin.. şu hastaneden bizde sağlıkla çıkalım…