Gebeliginde bebek hareketlerinden cani yanan varmi 23 haftalik hamileyim 2. Gebeligim aralari var baya gerci ama oglumu sezeryanla dunyaya getirmistim simdi kizima hamileyim ama bazen o kadar assagida hissediyorumki cikicak gibi oluyor ve can yakiyor sizdede oluyormu erken dogum tehlikesi olur diye arada korkuyorum doktora gidince sorucam ama sizlerde nedir durum