İyi akşamlar kızlar sezaryen sonrası normal doğum yapan var mı ya da konuyla ilgili bilgisi olan var mı acaba ? İlk doğumum oğlum dönmediği için mecbur sezaryen oldu şuan 5 yaşında 31 haftalık gebeyim eğer aksi durum olmazsa şuanda doğum pozisyonunu almış durum da doktorum tehlikeli olabileceğini ancak üni de normal doğum yapabileceğimi söyledi aranızda var mı merak ediyorum ? 🌸