Anneler bir sorum var . Ben uyanınca gözümü acar acmaz bebegım kıpırdar . gün ıcındede hep hareketlidir . Bugun hareket hic etmedi . Dün aksam afedersiniz şeyimin üstünde icim cekiliyor gibi bir agrı oldu . Pıt pıt şeyime tekme atıyordu . Ama canım acıyordu . Uyudum uyandım bu saat oldu 23.46 hic normal hergun kı hareketlerı olmadı . 29. Haftam sizce doktora yarın hareket etmedı diye gitmelimiyim ilk gebeligim korkuyorum aklıma kötü kötü seyler geliyor 😭