Arkadaşlar şuan 40+2yim Perşembe gününe sezaryan günü aldım. Devlete gidiyordum çatı muayenesi yapilmadi. Bugün özelde birine gittim güvendiğim bı doktor. Muayene yaptı malesef uygun değilim.. 1.55 boy ufak tefek biriyim çok bekledim normal gelsin diye uğraştım ama gelmedi. Bebeğimde iri bı bebek. Kısacası normal diye düşünüp sezaryan kararı aldım gebelik sonunda. Hiç sezaryan araştırmadım tavsiyeleriniz neler. Hastane çantama ona göre neler eklemeliyim. İlk gün neler yapsam faydası olur. Ped olarak depend almıştım ne kullandınız sezaryan izine denk gelip acıtıyor mu? Tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏