bahtnurr1 rabiaa_gull13 gastren duo kullanıyorum ama işe yaramıyor yaa çok kısa süre geçiriyor yine aynı başlıyor
Beyzasevim rabiaa_gull13 tamı tamına 8 şişe bitirdim 30 haftalık hamileyim ama gene yanıyor gene yanıyor 😤
Hilalmsluu Faydası oluyor mu peki bu ilacın benimde son zamanlarda hemen hemen her gün miğdem yanıyor önceden soda içince geçiyordu artık o da fayda etmiyor 🤦♀️
zynn35 rabiaa_gull13 hamileliğimin başından beri bir tek mide yanması çekiyorum şuan 35 haftalığız hala çekiyorum gaviscon rennie olmasa ne yapardım acaba 🙄😊
Mavisayse rabiaa_gull13 O olmasa yemek yiyemiyorum o derece bende 29 haftayim 4 şişe bitirdim daha devamı da olur 😏😂