cnntylmz Devllette 3 kez hakkimiz var ya aşılama ilkinde 2 kutu 300 1 kutu 900 lük gonalf verdi. 300lük olanlar bitti asilama tutmadi. Doktor tekrar yazarmi yoksa ilac hakkim bitti mi . Bilgisi olan beni aydinlatir mi
Yaprak- cnntylmz ilaç hakkı diye ilk defa duyuyorum öyle birşey olmaz doktorun reçeteye yazarsa herzaman hakkın var canım yani sınır yok 🤗
whitedream cnntylmz raporda doz ne kadar yazıyosa o kadar dozda reçete yazabilir.ama ilk aşılama tutmadıysa belki ilacı değiştirebilir ikinci denemende ona tekrar rapor çıkartıyolar muayeneden sonra