Sose21 dün akşambendede başladı berbat bi durumdayım bide 4 yaşında oğlum var dinlenemiyorum birde progestan kullanıyorum 10 haftalık hamileyim ağlayıp duruyorum halsizlikten.ama bugün bol bol mandalina yedin bide parol içiyırum sabah akşam.büyük ihtimal yarın doktora gidicem