aysegul-17 oyyy coook şükür yaaa cook sevindim ❤❤🙏🏼 gözün aydın canim rabbim bir daha ayrılık yaşatmasın 🙏🏼
Bizimki de biberona alışmış ama çenesi kuvvetli maşallah hem beni hem Biberonu kabul ediyor aslında gece biberon ile vermek daha kolay canim
Ben gece biberon ile veriyorum gündüz meme ile veriyorum biberin ile ne kadar içtiğini biliyorum bizim de kilo almamız lazımdı çünkü ben bu şekilde kilo aldırdım bebeğe canim,ilk geldiğinde bebek 2.790 kg idi. Şuan 3.280 oldu çok şükür.
sende öyle yap gündüz bir kaç saat biberon verme hemen memeyi alır emme refleksi nasıl canim kuvvetli mi ? Biberon benim çok işime yaradı ya dışarı çıkarken sağıyorum dışarda veriyorum ikisine de alıştır bence