aysegul-17 ya bendede sıcak basıyor gece bir terliyorum resmen yastığım ıp ıslak oluyor ya 😕ben sadece atlet giyiyorum canim. Onlar çok acıtıyor,
Gümüş kapak degik de lansinoh kullanmani tavsiye ederim hiç yara olmadi ilk böyle ucu çatlayacak gibi oldu hemen kremi aldırdım sürdüm şuan çok rahatım.
Bebekten haber var mı canim aradın mi ?