FatmaBanu doktorum dedi ki bu konu tartışmaya açık değil sana ol diyorum bende olma diye asla duyamazsın dedi, peki hocam sinovac mı biontech mi dedim o sana kalmış dedi. Kadın doğumcu başka arkadaşımı aradım sinovac olabilirsin biontech ne olduğu belirsiz bir alı ben kendim de olmadım dedi, bebeğe bir yan etkisi var mı dedim, anne ölüm oranları on katına çıktı keşke demektense sinovac olmak mantıklısı dedi peki dedim bebeğin beyin gelişimi yada organ vs bir zararı var mı biliyor musun dedim, doğum yapanlarda bir şey görmedik ama uzun vadede kimse hiç bir şeyi garanti edemez dedi. Bende şimdi deli gibi araştırmaya başladım. Sinovac bari olsam mı olmasam mı diye. Bugün nasipse iki doktora daha sorcam diyeceklerini yazarım inşAllah kardeşim. Rabbim korusu hepimizi evlatlarımızı 🥺