Mizginenes Detaylı ultrasona girdim bugün makat geliş dedi bakan hoca 21haftamdayım bilgisi olan var mıı
nursheenn Mizginenes Daha 21 haftalık çok dikkate alma canım pozisyonu doğuma kadar kaç kez değişir kim bilir😊Ben 38+3 üm hala makat geliş böyle giderse sezaryen olacak hayırlısı bakalım bekliyorum
Ozgearpacii Mizginenes henüz çok erken pozisyonu gayet normal bence 32. Haftadan sonra dönüyor diye biliyorum eğer dönmez ize secde yapabilirsiniz ilk bebeğim de öyle dönmüştü
Mizginenes nursheenn ya benim llk gebeliğimde çatım dar olduğu için dezeryana almıştılar bu da zaten sezeryan olacak yani düzelmese bile bi sıkıntı yoktur umarım çünkü korktum ben sağlığı açısından
Mizginenes Ozgearpacii ya zaten ilk gebeliğimde çatı dar olduğundan sezeryan olmuştum bu da sezeryan olacak büyük ihtimale yAni bi sıkıntı yoktur umarım
nursheenn Mizginenes Sıkıntı olmaz inşallah canım benimde başından beri makat bir sıkıntı yok dedi doktor sadece bilgilendirmek için söylemiştir. Sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah🌸
teletabi Mizginenes daha erken canım döner merak etme şuanki yönü popo aşağıda olduğu için öyle söylemiştir🤗