Bi yakın aile dostum önerdi. Üç prinç tanesine birer yasini şerif okuyup peçeteye sarıp göğsünüze koyuyormusuz. Sancılandığımızda bı tanesini yiyormusuz sancı sıklasınca ıkıncısını doguma gırerkende ucuncusunu. Allahın ıznıyle cok sancı cekmeden agrısız hıc anlamadan bı dogum oluyormus. Benım dogumuma az kaldı arkadaslar ben yapıcam umarım sızede faydalı olur. Herkeze hayırlı saglıklı dogumlar rabbım yardımcınız olsun 🙏🏻🙏🏻