ozgevera Akşam 10 gibi nişanım geldi. Ağrılarım çok şiddetli değil ama var. Adet ağrısı gibi çekiyorum şuan az az. Bana dua eder misiniz inşallah ? 🤲🏻😍🥺
2prens-annesii ozgevera Rabbim bir avazda kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebeğinizi 🤲🏻 Benim nisanim geldi ertesi sabah doğum yapmıştım inşallah hemencecik kurtulursunuz 🙏🏻😍
Deniz0105 ozgevera bir şey sormak istiyorum nişan dedikleri illa kanlı mı geliyor . Bu arada bebişinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲
ozgevera Deniz0105 benm önce kahverengi gelmiş çamaşırıma. Wc gidince farkettim. Sonra temizlerken de az bi kan geldi.