Kızlar tetenoz aşısı olduktan sonra bebeginin hareketlerinde degisme hisseden oldumu? Normalde bizim bebeğimiz cok hareketliydi hic yerinde durmuyordu ama asıdan sonra hareketlerinde azalma hissetmeye basladım ilk birkaç gün için doktor normal dedi ama ben asıyı yaptıralı 10 günden fazla oldu hala aynı böyle bir durum yaşayan oldu mu ?