Aynuromer en son 11 gun once 37 de gittim suan yarın 38+5ken gdiicem 12gun ara vermişim bence sıkıntı yok cunku cocugun gecede gunduzde cok hareketlı herhangı su kaybım akıntım da yok 5gunde bır gel demişti ama gitmedim cunku bukadar hareketlı cocuk nstde ılla kalp atısını gormeye gerek yok zaten durumu ıyı bır sonraki gorusmeyede 40.haftamı beklicem tabı dogum olmazsa dogum olursa zaten süreç bitiyor olmazsa tam 40da gider son duruma bakarım ama bunu buşekil yapmamın sebebi durumunun ıyı oldugundan cok emın olmam tabı harekette azalma olsa sureklı sıvı akıntım olsa baska risklerim olsa daha sık giderdim