Merhaba kızlar , ben 1 yıllık evliyim, eşim yurtdışında oturum almak için gençliğinde bir hata edip çocuk yapmış bir kızı var ve suan 12 yaşında , benle evlenirken bana bir kızı olduğunu söylemedi ve haberim yoktu evlendikten sonra söyledi , beni sevdiğini biliyorum evindedir bağlı iyi birisi bana smylememesi konusunda pişmanlığını ve utancını gördüğüm için fazla büyütmek istemedim . Ama içten içe hep kendime sorun yaptım 😪 anlarsınız halimden suan yazıya dönemeyecek kadar sıkıntı yaptım kendime . Şimdi bebeğimiz olacak ve evimiz 3 odali bebeğin odasına sadece beşik alacağını ve birde kızı için yatak koyacagını söylüyor , açıkçası bu da benim zoruma gidiyor sonuçta benim işk bebeğim ve herseye imkanım varken yapmak istiyorum eğer bir gün kızıni bizimle kalmasını düşünecekse bana baştan bir çocuğu olduğunu söylemesi gerekiyordu ona kıyamıyorum yüzüne vuramıyorum hemen ağlıyor ama bende insanım sonuçta siz ne düşünüyorsunuz bu konuda yanii bilmiyorum açıkçası ne düşünülebilir ki 🤦🏼♀️ Öylesine paylaşmak istedim