Kızlar sebil için su aldık damacana bugün eşim damacanın ağzını kolonyalı mendil ile silmiş az önce sebilden su aldım ama suyun tadında az kolonya tadı geliyordu yanı kokusu falan bende eşim sürekli kolonya kullanıyor diye omdan mı geliyor burnuma acaba dedim sonra eşime verdim suyu oda içti kolonya tadı aldı korkuyorum birşey olur mu 🥺🥺🥺