PoyrazzBey Kızlar erken doğum riskim var 28+4 üz. bu geceyi hastanede geçirecem. Doktorum ciğer geliştirici iğne yapıp adalat diye erken doğumu önleyici hap verdi aranızda kullanan var mı
Hayalhira PoyrazzBey çok geçmiş olsun öncelikle sağsalim alırsın inşallah bebeğini kucağına 26.haftamdan 34+4 e kadar hergün kullandım önceleri günde 1 sonra günde 2 son 2 haftamdada günde 3 er tane kullanıyordum sancılarım onunla hafifledi😊 hiç aksatma kullanmaya devam et