Fatima42_ Merhabalar 28 haftalik hamileyim 1 haftadir sağ göğüs altımda acı sizi var normalmidir yaşayan varmi acaba
CaglaBe Benimde vardı sağ en alt ön kaburga ağrım artık ağrıdan ağlamıstım yani ama bir kaç güne hafiflemisti geriye doğru oturmaya çalısın rahim büyüdüğü için rahatsız ediyor
Secilsar Canım aynısı bende de var. 27 haftalık hamileyim. Ara ara batıyor. Yürüdüğümde acıyor . Sırt üstü yatınca anca iyi geliyor bana. Sen de deneyebilirsin.bebek büyüdüğü için oluyormuş