Denizmila21 Kubra_K Bende çok seviyorum inci ismini ama okulda bir öğretmen arkadaşım var ismi inci çok ukala şımarık aramızda pek iyi değil . Onun ismini koymuş gibi olacağım o biraz kafamı karıştırıyor 🤦♀️
Kubra_K Denizmila21 yani evet insan etkileniyor yetiştirilme tarzına da bağlı belki de 🥰ama ela da çok güzel isim yeter ki sağlıklı olsun💜