Canlar slm. Biraz bulantım vardı hafif de baş dönmem ve tansiyonumu ölçeyim bi dedim. 13/8 çıkıyor. Ara ara ölçüyorum aynı. Gebelik zehirlenmesi geldi aklıma daha önce yaşayanlar bakabilir mi bu yüksek bir tansiyon mu acaba doktoruma yazdım ama saat geç olduğu için görmedi normal mi yoksa paniklemeli miyim