Nazlis1 22-23 e kadar hissetmemek normal galiba. Bende 19+5′im. 17 de hafif titreşimler oluyordu. 18+3 de tırtıl geziyor gibi minik kıpırdama ve kayma gibi bisiler oluyrodu arkama yastık koyup uzaninca. Bu hafta özellikle 2-3 gündür kıpır kıpır tekme vs vuruyor ☺️ Bu arada hamilelikten önce de 73 ile filan kaldım 2 hafta önce baktığımda 77 kg idim ve ilk hamileliğim