2prens-annesi41 20 haftalık gebeliğim kasık ağrısı ve kasılmalar yaşıyorum. Bu haftalarda böyle olanlar var mı ? Birde geçen acile gittim plesanta önde takibe alınman lazım dediler bu durumu yaşayan varmı ?
deletedmom2014 Benim 18. haftamda öyleydi düzeldi. Bende bide ekstra rahim ağzı uzunluğum sınırdaydı . Hiç kalkmadan yattım bol su içtim düzelmişti 🙏🏻 Eşim yapardı ev işlerini düzelebilen bişey istirahat edin
deletedmom2014 2prens-annesi41 benim çok kötüydü açıkçası benim iki durumum vardı hangisi ağrı yapıyordu bilmiyorum ama çok sancım vardı. Hatta acile gittim nstde sancım kasılmam filan çıkmıştı ufak ufak ama düzeldi hepsi. Ben evde yemek bile yapmadım hiç kalkmadan yattım günlerce bir süre bu şekilde idare edin düzelebilir inşallah